Direktlänk till inlägg 29 oktober 2014

Onsdag den 29 oktober

Av Susanne Johansson - 29 oktober 2014 14:50

Nu är det inte långt kvar till valparna flyttar till sina nya ägare. På fredag ska de på veterinärbesiktning och få spruta och chipmärkning. Idag har valparna varit ute på gräsmattan och lekt med Bailey. Det har varit kanonväder idag och vis av mitt förra misstag så tog jag ut dem i två omgångar. Då var det lite lättare att hänga med i svängarna. Jag lyckades få lite bilder på dem innan vi gick ut. Lite trötta här faktiskt. Här kommer också en liten film med mamma Greta som leker med dem lite.




 

LUGNET RÅDER

   

HERO

 

HJÖRDIS

 

HALLON OCH HOLLY

 

HUMLAN 

 

HAPPY



HUDDIG

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Johansson - 3 november 2014 09:46

...utom Happy som stannar till onsdag då hennes nya familj kommer och hämtar henne. Fast vi har ju Hjördis kvar förstås eftersom hon ska få stanna hos oss. Det har blivit ganska lugnt i huset nu, stor skillnad. Idag på morgonen har Happy och Hjördis ...

Av Susanne Johansson - 26 oktober 2014 08:55


Igår under förmiddagen var jag iväg på vallkurs och Robert var på anna kurs i jobbet. Valparna fick då vara ensamma på förmiddagen och hade skött sig ypperligt. Vad jag kunde se i valprummet (de brukar ju lämna lite spår efter sig) så hade de sovit h...

Av Susanne Johansson - 21 oktober 2014 18:17

I morse mötte valparna oss nedanför trappan. Då hade de lyckats bryta sig igenom gallret och haft jättekul en lång stund. De har kommit på att det finns mycket spännade saker att hitta på. Igår hade jag ute dem en stund på gräsmattan i en hage som ja...

Av Susanne Johansson - 18 oktober 2014 19:31

                     

Presentation


Denna blogg kommer att handla om Greta (Urskullens Greta Garbo) och hennes valpar som kommer att födas inom kort.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards